تعطیلی چهارساعته واحدهای صنفی مشهد تا ۲۰ روز آینده | تابلوهای تبلیغاتی اصناف خاموش شود خدمات دهی به بیماران سکته قلبی در سه مرکز درمانی مشهد سازمان سنجش کشور به تشریح اقدامات ۳۳ ماه گذشته خود پرداخت جلوگیری از ۵۰۰ سقط جنین سالم در مشهد و خراسان‌رضوی نقش انرژی خورشیدی در شکل‌دادن به شهرهای پایدار آینده پیرترین ببر سیبری ایران در باغ‌وحش ارم تلف شد (دوم مرداد ۱۴۰۳) با گریه و لج بازی کودک برای رسیدن به خواسته‌هایش چه کنیم؟ وجود پشه آئدس در ۶ استان کشور (۲ مرداد ۱۴۰۳) الزام در دریافت مجوز خروج از کشور برای مشمولان سربازی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳) | تداوم هوای گرم تا اوایل هفته آینده آخرین وضعیت پرونده «کورش کمپانی» تشریح شد (دوم مرداد ۱۴۰۳) چگونه هزینه‌های سفر به روسیه را کنترل کنیم؟ بازداشت ۲ تن از کارکنان اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی (۲ مرداد ۱۴۰۳) هدفگذاری دانشگاه ها در دولت چهاردهم منطقی و مسئله محور شود ارائه خدمات در ۵۶ سلامتکده دولتی و خصوصی و درمان سرپایی با طب ایرانی استان خراسان رضوی جز مناطق عاری از بیماری مالاریا است اعلام نتایج قطعی آزمون‌های نهایی پایه دوازدهم (۲ مرداد ۱۴۰۳) بازداشت در مدینه به‌خاطر غزه | روحانی مشهدی از ماجرای دستگیری خود در عربستان، در ایام حج امسال می‌گوید کلاهبرداری میلیاردی تحت عنوان وکیل مهاجرت
سرخط خبرها

بی تحرک‌ها همه چیز می‌خورند جز تکان

  • کد خبر: ۱۹۵۸۲۶
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۱
بی تحرک‌ها همه چیز می‌خورند جز تکان
مدیر کل دفتر مدیریت بیماری‌های غیر واگیر وزارت بهداشت گفته است که نیمی از ایرانیان بالای سی سال فعالیت فیزیکی ندارند.

مدیر کل دفتر مدیریت بیماری‌های غیر واگیر وزارت بهداشت گفته است که نیمی از ایرانیان بالای سی سال فعالیت فیزیکی ندارند.

به میان مردم رفتیم و نظرشان را درباره کم تحرکی پرسیدیم.

یک تنبل معترض:من به عنوان یک تنبل، به شعر «تنبل همیشه خوابه، جاش توی رختخوابه!» اعتراض دارم، چون من حتی حال و حوصله رختخواب پهن کردن را هم ندارم، که جایم توی رختخواب باشد!

یک تنبل بی حوصله:من فکر کنم تنبلی واگیردار باشد، چون اول فقط چشمم تنبل بود بعد یواش یواش به بقیه اعضای بدنم هم سرایت کرد و الان بیست و چهار ساعته دراز کشیده هستم و دیگر حوصله اینکه از جایم بلند بشوم را ندارم.

یک تنبل ابرو کمون:من که فعالیت فیزیکی شدید دارم. هر روز صبح ۱۰ بارحرکت بالا به پایین انجام می‌دهم و بعد از آن، ۱۰ بار همین فعالیت را با ابروی دیگرم انجام می‌دهم.

یک تنبل مسلط به زبان انگلیسی: البته کم تحرکی زیاد هم بد نیست. من خودم چندبار وقتی کنترل از من دورتر بوده است و حس برداشتنش را نداشتم مجبور شدم اخبار انگلیسی گوش کنم. همین تنبلی باعث شده مهارت‌های شنیداری زبانم تقویت شود.

یک دانشجوی تنبل: ما هم توی خوابگاه تنبل نیستیم، فقط به جای اینکه ظرف هایمان را بعد از غذا بشوییم، قبل از غذا می‌شوییم.

یک پژوهشگر تنبل: من هم یک مقاله چهارصفحه‌ای درباره راه‌های غلبه بر تنبلی از اینترنت دانلود کردم، ولی خوب، چون آن قدر تنبلم که آن را نخواندم، پس همچنان نمی‌توانم بر تنبلی غلبه کنم.

یک تنبل خیلی عصبانی:من هم موافقم تنبلی همیشه بد نیست. مدتی بود خیلی می‌خواستم برای انتقام یک نفر را بکشم، ولی این قدر بی حال و حوصله بودم که حتی یک تلفن ساده هم نزدم تا عصبانیتم را خالی کنم.

یک ابر بدهکار تنبل: الان با اینکه نصف مردم کم تحرک هستند، ولی فقط به ما ابربدهکار‌ها گیر می‌دهند که چرا نمی‌روید قسط بانکتان را بدهید. تقصیر من چیست همان طور که مردم عادی حوصله حرکت ندارند، ما هم حوصله حرکت به سمت بانک را نداریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->